czwartek, 19 października 2017

Mój rok w blogosferze.


Witam wszystkich serdecznie po roku mojej obecności tutaj w blogosferze. W tym poście chciałabym podsumować ten rok, zarówno w liczbach jak i w moich odczuciach. Zapraszam.
Dokładnie 19 października o godzinie 16:13 opublikowałam pierwszy post. Była to recenzja książki Anny Łaciny "Czynnik miłości". Następnie pojawiały się inne recenzje np. sztuki Harry'ego Pottera, Uratuj mnie. W między czasie zmieniłam też nazwę z bookismagical na pages of reader. Odniosę się teraz do wpisu z 31 grudnia (link), w którym napisałam co nieco o mojej dwumiesięcznej obecności na tym blogu. Pod spodem małe porównanie tych dwóch dat:


Jak widzicie wiele się zmieniło przez te 10 miesięcy. Mam nadzieję, że za rok będzie tutaj jeszcze więcej osób, które będą chciały poznać mojego bloga. Jak na razie dziękuję wszystkim!

W tym roku udało mi się dostać od wydawnictw 6 egzemplarzy recenzenckich. Liczę, że z czasem uda mi się przekonać do siebie inne wydawnictwa i będę mogła prowadzić z nimi współpracę.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za obecność, za wsparcie i wszystkie miłe słowa jakie od was otrzymywałam. Chciałabym, aby ten kolejny rok na blogu były równie wspaniały jak ten.


4 komentarze:

  1. Pięknie prezentuje się to porównanie. Ważna sprawa, żeby zdawać sobie sprawę z dokonanego postępu :) 100 lat i jak najwięcej sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego roku i życzę, żeby kolejny był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roku na blogosferze! :) Za rok będzie jeszcze lepiej! :) I na pewno będzie więcej tych współprac :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  4. Współprace z czasem przybędą, sama zobaczysz :D

    OdpowiedzUsuń