piątek, 24 lutego 2017

Autorzy, z których twórczością chcę się zapoznać



W dzisiejszym wpisie przedstwię Wam autorów, których książek nigdy nie czytałam, a bardzo chciałabym to zrobić. Później w komentarzach napiszcie, czy znacie twórczość danego pisarza czy nie.



  •  Stephen King
Dużo słyszałam o jego dziełach, ale jakoś nigdy nie miałam okazji żadnej powieści przeczytać. Nieraz widziałam jego książki w różnych supermarketach, ale nie ciągnęło mnie, aby zabrać coś i kupić. Może to ze względu na to, że kryminały Kinga częściej czytają osoby starsze. Polecacie jakąś jego książkę na moje pierwsze spotkanie z nim?

  • Remigiusz Mróz
Kolejny pisarz kryminałów, z którym nie miałam do czynienia. Na bookstagramie i grupach na Facebooku ciągle widzę jego książki, ale znowu jakoś nie mam chęci do poznania jego twórczości. Może to temu, że nie jestem pasjonatką kryminałów? Znacie coś miłego i przyjemnego do poczytania od tego autora?

  • Cassandra Clare
To aż dziwne... Oglądam od roku serial Shadowhunters, a nie znam książek, na których podstawie on powstaje. Jednak postanowiłam w tym roku skompletować Dary Anioła i Diabelskie Maszyny. Po wszystkich spojlerach, opisach, itd. jestem bardzo ciekawa jej stylu pisania. 

  • Colleen Hoover
Kolejna nieprawdopodobna rzecz... Który booktuber, bookstagramer lub bookblogger nie czytał jej powieści? No cóż, ja należę do tego wąskiego grona. Mam nadzieję, że wkrótce dorwę się do jej powieści i sprawią mi tyle frajdy co innym. 

  • Rainbow Rowell
Jakoś narazie nie byłam ciekawa jej książek, ale jak ostatnio poleciła mi je przyjaciółka, to coś zaskoczyło i bardzo chcę przeczytać Fangirl i Załącznik, które są podobno dobre. 

  • Anna Todd
Na Wattpadzie niejednokrotnie widziałam tłumaczenie jej fanfiction, które zostało wydane w serii After, choć nie jestem jakoś bardzo przekonana do pisania fanfika, a później jego wydania, to chętnie dowiedziałabym się co w tym takiego świetnego.

  • Jennifer L. Armentrout
Ostatnimi czasy bardzo często na bookstagramie widzę jej serię Lux, która podobno jest bardzo interesująca. Czytając pochlebne opinie, mam wielką chęć poznać te powieści i dowiedzieć się czym zachwycają innych.

  • Meggie Stiefvater
Zdecydowanie numer jeden. Oglądając polskiego booktuba, nieraz widzę recenzje jej książek, a zwłaszcza Króla Kruków, którego w końcu muszę kupić. Czytając recenzje i wypowiedzi oraz filmiki dziewczyny z kanłu Aliska czyta i Odczytaj, mam ogromną chęć na ten cykl.

  • Kim Holden
Niejednokrotnie słyszę o Promyczku i szczerze bardzo chcę wiedzieć, czy to na prawdę tak genialna książka jak mówią i piszą. 

  • Carlos Ruiz Zafón
Mam dwie z jego książek na półce, ale nie miałam jeszcze okazji ich przeczytać, a bardzo bym chciała. Czytając tyle recenzji, mam jeszcze wiekszą chętkę na poznanie tej historii.



Tak poznaliście moją dziesiątkę autorów, których książek nie czytałam, a mam wiekszą lub mniejszą chęć. Napiszcie mi czy polecacie ich twórczość i od pierwsze zacząć. 

2 komentarze:

  1. Widzę, że mam do nadrobienia prawie tak dużo jak ty :p Kilku autorów książki jednak czytałam z twojej listy, więc chyba nie jest tak źle :) Cooleen Hoover bardzo mocno polecam, a zwłaszcza zacząć od ,,Hopeless" lub ,,Maybe Someday" moim zdaniem dwie najlepsze książki autorki, a nie czytałam dotychczas tylko trzech, lecz zamierzam nadrobić zaległości :) Anna Todd i jej seria After totalnie zawładnę moim sercem, więc także gorąco polecam :)

    P.S. Obserwuję ;) Bardzo przyjemnie się ciebie czyta ;)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Napewno zacznę od tego co poleciłaś :)
      Również pozdrawiam <3

      Usuń