wtorek, 28 lutego 2017

Lutowy book haul i wrap up


Jak głosi baner i tytuł postu, dziś podsumuję cały miesiąc pod względem czytelniczym. Zaczynajmy!



BOOK HAUL

Zacznę od moich zdobyczy książkowe, które uzbierałam w tym miesiącu. Do mojej biblioteczki dołączyło 10 książek.


1. Cień wiatru, Carlos Ruiz Zafón
2. Miasto Cieni, Ransom Riggs
3. Moje serce należy do Ciebie, Allesio Puleo
4. Dziewczyna z daleka, Magdalena Knedler (książka wygrana w konkursie u Emilki z weź nie czytaj)
5. Naznaczeni śmiercią, Veronica Roth
6. Serce z krzystału, Frederic Lenoir
7. Lola i chłopak z sąsiedztwa, Stephanie Perkins
8. Serce kobiety, Danielle Hermann
9. Artemis Fowl. Fortel wróżki, Eoin Colfer 
10. Bransolteka z kości, Kevin Crossley-Holland


WRAP UP


Przeczytałam tylko 7 książek, a razem ze styczniem 12/173, były to: 

1. Miasto cieni, Ransom Riggs                                      4/5
2. Bóg nigdy nie mruga, Regina Brett                            3,5/5
3. Moje serce należy do Ciebie, Allesio Puleo                  4,5/5
4. Skąpiec, Moliere                                                        2/5
5. Zanim się pojawiłeś, Jojo Moyes                                4,5/5
6. Kiedy odszedłeś, Jojo Moyes                                       4/5
7. Milion cudownych listów, Jodi Ann Bickley                3,5/5


Jak wam się podoba mój pierwszy blogowy book haul i wrap up? Ile książek przeczytaliście w tym miesiącu, a ile kupiliście? 
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Cień wiatru! Jeszcze nie czytałam, ale od dłuższego czasu ogromnie chcę <3
    Miasto cieni...ogromnie marzy mi się przeczytanie tej trylogii <3
    Reszty książek, które do ciebie dotarły nie kojarzę :P
    Zanim się pojawiłeś i kiedy odszedłeś uwielbiam :D
    Ojoj, kupiłam całkiem sporo, bo około 20, a przeczytałam chyba z pięć :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie dziwi kiedy ludzie piszą, że przeczytali "tylko" 7 książek :D odkąd jestem w liceum cieszę się jak przeczytam 3 :D gratuluję wyniku i tylu nowych pozycji ;)
    Ja na razie ograniczyłam kupowanie książek do minimum, bo i tak nie mam kiedy ich czytać, za dwa miesiące matura, potem będę nadrabiać zaległości :D

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety u mnie lekki zastój czytelniczy po książce "Dwór Cierni i Róż", ale podczytuję sobie Diabolikę i Małego Księcia, jako, że jest moją lekturą :) Będę tu zaglądać. Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń